Hamilton elismerte Vettel tempóját, aki már tegnap sejtett valamit
2017. március 26. írta: blackraven18

Hamilton elismerte Vettel tempóját, aki már tegnap sejtett valamit

sebastian_vettel_australian_f1_grand_prix_q8xgyyeytcpx.jpg

Ma itthoni idő szerint hajnalban megrendezték az évadnyitó Ausztrál Nagydíjat, amit kisebb meglepetésre a második helyről induló Sebastian Vettel nyert meg. A verseny döntő momentumát Hamilton korai bokszkiállása jelentette, amit a Ferrari kegyetlenül kihasznált, és behozta első helyre a németet.

lewis_hamilton_australian_f1_grand_prix_ebcluwlcvfxx.jpg

Hamilton az élről indulva 17 körig tudta vezetni a melbourne-i versenyt, az elhasznált abroncsok miatt azonban idő előtt ki kellett állnia, így később beragadt Verstappen mögé, ami meghatározta a további futamát. „Nagyon jól indult a verseny, de már az elejétől kezdve küzdöttem a tapadással. Sebastian képes volt válaszolni a köreimre jó időkkel, és csak gyorsabb lett. Az első etap végén forgalomba kerültem, emiatt viszont túlmelegedtek a gumijaim. Amikor be kellett jönnöm, továbbra is gondjaim voltak a tapadással, valamint a távolság is csökkent köztünk, mivel sokat csúszkáltam. Elhatároztuk, hogy kimegyünk a bokszba, mert Sebastian mindenképp megelőzött volna. A kiállás után forgalomba kerültem, amiért kár volt, de ez a motorsport.” A háromszoros világbajnok ennek ellenére gratulált Vettelnek és a Ferrarinak.

sebastian_vettel_australian_f1_grand_prix_gjx23upg2f-x.jpg

A Scuderia négyszeres bajnoka a 2015-ös Szingapúri Nagydíj óta először tudott diadalt aratni mind maga, mind a Ferrari számára. Nyilatkozatában dicsérte istállója munkáját, valamint kitért a Hamiltonnal való versenyére is. „A sebesség úgy az egyenesekben, mind a kanyarokban megvolt, és versenyképesek voltunk. Képes voltam Lewisszal maradni. Tegnap a Mercedesnél volt az előny, de már akkor tudtam, hogy sokkal jobb volt az egyensúlyunk, mint pénteken, ezért gondoltam úgy, hogy a versenyen bármi megtörténhet. Ez volt a szezon első nagydíja, ezért meglepett, hogy nem volt biztonsági autós fázisunk, de ezt nem tudhattam előre, így egyértelművé akartam tenni, hogy megvan a tempónk. Jó volt látni, hogy így történt, és elvégeztük a munkát.”

 

Fotó: zimbio

Írta: Sleiher Dávid 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://formulahirek.blog.hu/api/trackback/id/tr9212371257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása