Hamilton: Az egyik legszorosabb bajnoki harc lesz
2017. április 09. írta: blackraven18

Hamilton: Az egyik legszorosabb bajnoki harc lesz

Így értékeltek a dobogósok

1022_6666666666666x767_origin_0x0_lewis_hamilton_wins-700x367.jpg

Lewis Hamilton az élről indulva magabiztosan nyerte a Kínai Nagydíjat Vettel előtt, aki a hatodik helyig visszacsúszva zárkózott fel. A nap versenyzője az a Verstappen lett, aki 13 pozíciót előre lépve a harmadik még dobogós helyet csípte el. Mindhárom pilóta pozitívan értékelte az elért eredményt.

A brit bajnok azzal kezdte mondandóját, hogy megköszönte mind csapatának, mind a rajongóknak a hétvégén nyújtott támogatásuk, de méltatta az őt versenyre késztető Vettelt és Verstappent is: "Ez a verseny annyira valós volt. A határon autóztunk, ha nem lett volna az elejéna biztonsági autó, akkor szorosabb lett volna. Ez lehet az egyik legszorosabb szezon, ha nem a legszorosabb. Már nagyon várom, nem csak Sebastiannal, de a többiekkel is a harcot. A Ferrari nagyszerű munkát végzett, és nagyszerű, hogy harcolhatunk. Az utolsó húsz körben adogattuk egymásnak a gyors köröket. Közeledett, de sikerült elől maradnom."

1022_6666666666666x767_origin_0x0_lewis_hamilton_and_sebastian_vettel1-700x367.jpg

A négyszeres bajnok sem ment el szó nélkül a verseny mellett, aki elégedett a második hellyel, és nem bánja a korai kiállást. "Örültem, hogy kockáztattam a virtuális biztonsági autó alatt, nyertem egy kis időt a kiállással, és azután bejött az igazi safety car, amikor elkezdtem érezni, hogy a lágy keverék sokkal gyorsabb, de nem tudtam kihasználni a momentumot, és sok pozíciót vesztettem. De nagyon izgalmas versenyem volt, élveztem. Megpróbáltam annyira üldözni Lewist, amennyire csak tudtam, deválaszolt a köreimre. Úgy gondolom, jó ellenfelek voltunk, jobb verseny is lehetett volna. Egy jó felzárkózást produkáltunk, és ahogy mondtam, kerék a kerék elleni verseny volt. Össze is értem Daniellel. Jó kis móka volt a mai."

1022_6666666666666x767_origin_0x0_max_verstappen_podium-700x367.jpg

Verstappen örömébe némi meglepetés is vegyült, ugyanis nem számított rá, hogy a pódiumról köszönheti rajongóit. "Nagy kihívás, volt olyan kör, amikor kilenc autót előztem meg. Nem volt elég futott időm a pályán ami az autó egyensúlyát illeti, alig vettem részt a kvalifikáción, egyáltalán nem számítottam dobogós helyezésre." A holland volt az egyike azoknak, akik a második kiállásra elsőként jött ki, és ez hozta meg számára a lehetőséget  a harmadik helyhez. "Szerettem volna tiszta levegőben autózni, és a végén a pódiumon fejeztünk."

 

Fotó: planetf1

Írta: Sleiher Dávid

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://formulahirek.blog.hu/api/trackback/id/tr5312411747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása